ASTRA TV LIVE

Watch live streaming video from astratelevision at livestream.com

Βαθμολογίες Πρωταθλημάτων


add this from HERE!

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

«Με τον Πατέρα συνομιλούσα» αποκάλυψε ο Μπέος

Στις κασέτες του Κούγια


Με τον Νικόλα Πατέρα αποκάλυψε ότι μιλάει στις επίμαχες κασέτες, ο Αχιλλέας Μπέος. Παράλληλα, ο «ισχυρός» άνδρας του Ολυμπιακού Βόλου δήλωσε πως «θα δώσω συνέντευξη Τύπου την Πέμπτη, όπου θα αποκαλύψω τα πάντα και θα φανεί ποιος είναι στις κασέτες και ποιος όχι».


«Πάνω από δύο χρόνια υπάρχει στην επικαιρότητα αυτή η ιστορία και βγήκε τώρα. Είναι άδικο να προβώ σε οποιαδήποτε δήλωση αυτή τη στιγμή. Βγήκα στην εκπομπή σας κ. Μπραουδάκη από σεβασμό. Σας παραπέμπω στη συνέντευξη Τύπου που θα δώσω αύριο τελικά σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας και όχι την Παρασκευή όπως είχα πει, λόγω της σοβαρότητας της κατάστασης», είπε αρχικά ο κ. Μπέος.

Στη συνέχεια, μιλώντας στο «Sentra fm 103,3», υπογράμμισε πως «δεν έχω κάποιο χαρτί που να λέει ότι μιλάω με τοίχους. Αν αποδειχθεί πως η φωνή που ακούγεται είναι η δική μου, θα το παραδεχτώ. Σας λέω πάντως πως με τον άνθρωπο που συνομιλούσα ήταν ο Νικόλας Πατέρας».

Συνεχίζοντας την αναφορά του στις κασέτες-cd, τόνισε πως «όσα ακούγονται είναι κομμένα και ραμμένα στα μέτρα τους, καθώς δεν είναι τα πραγματικά γεγονότα», ενώ επεσήμανε παράλληλα, πως «με τον Νίκο Πατέρα έχουμε μιλήσει κατ’ ιδίαν, ωστόσο εγώ δεν έχω ηχογραφήσει τίποτα. Θα ήμουν μ…ς αν καθόμουν να τα ηχογραφήσω και έπειτα να τα έστελνα. Μ…ς δεν είμαι, οπότε η ηχογράφηση έχει γίνει από τον Πατέρα».



Πηγή: in.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.