ASTRA TV LIVE

Watch live streaming video from astratelevision at livestream.com

Βαθμολογίες Πρωταθλημάτων


add this from HERE!

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

«Σεναριογράφος ο Μπέος» η αντίδραση του Πατέρα

«Δεν έχω κασέτες...»


Άμεση ήταν η αντίδραση του Νικόλα Πατέρα για όσα τον κατηγόρησε ο Αχιλλέας Μπέος στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε την Πέμπτη. Ο πρώην πρόεδρος του Παναθηναϊκού με ανακοίνωσή του επαναλαμβάνει ότι δεν έχει κασέτες στην κατοχή του και επισημαίνει ότι «όσον αφορά τους συκοφαντικούς σε βάρος μου χαρακτηρισμούς του κ.Μπέου θα επιληφθεί του θέματος η δικαιοσύνη».


Αναλυτικά αυτή αναφέρει:

«Ο κ.Μπέος εκτός από πετυχημένος παράγοντας, πολυτάλαντος και λαλίστατος μας απέδειξε σήμερα ότι είναι και εξαιρετικός σεναριογράφος.

Επαναλαμβάνω ότι δεν έχω δώσει κασέτες σε οποιονδήποτε διότι δεν έχω κασέτες στην κατοχή μου.

Εάν είχανε έρθει κασέτες στην κατοχή μου, θα τις είχα παραδώσει στον αρμόδιο εισαγγελέα.

Τέλος όσον αφορά τους συκοφαντικούς σε βάρος μου χαρακτηρισμούς του κ.Μπέου θα επιληφθεί του θέματος η δικαιοσύνη όπου θα κληθεί να αποδείξει τους ισχυρισμούς του».



Πηγή: in.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.