ASTRA TV LIVE

Watch live streaming video from astratelevision at livestream.com

Βαθμολογίες Πρωταθλημάτων


add this from HERE!

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Ο Κούγιας ζήτησε άρση απορρήτου στα τηλέφωνα Δαλούκα, Μπέου

«Κεραυνός» κατά Γκαγκάτση


Συνέχεια στο θέμα με τις... περιβόητες κασέτες έδωσε ο Αλεξης Κούγιας αφού, μιλώντας σε αθλητικό ραδιοφωνικό σταθμό, έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία σχετικά με το περιεχόμενο της τρίτης που έχει ακούσει, την οποία δεν έχει στην κατοχή του. Ο κ. Κούγιας αποκάλυψε ότι στην κασέτα,η οποία όπως τόνισε ο ίδιος, είναι προϊόν υποκλοπής ακούγονται να συνομιλούν δύο σημαντικοί παράγοντες του ελληνικού ποδοσφαίρου. Επίσης, δήλωσε ότι στις κασέτες που δημοσιοποίησε την Τετάρτη (9/3) έχει πληροφορηθεί ότι συνομιλητής του Αχιλλέα Μπέου είναι γνωστός δημοσιογράφος και όχι ο Νικόλας Πατέρας, χωρίς, όμως να μπορεί να το διαβεβαιώσει. Παράλληλα, προκάλεσε να γίνει άρση απορρήτου στα κινητά των Δαλούκα και Μπέου προκειμένου να προβεί σε περισσότερες αποκαλύψεις.


Αναλυτικά το δελτίο Τύπου του Αλέξη Κούγια
:

«Πληροφορήθηκα από δημοσιογράφους μόλις βγήκα από Δικαστήριο του Πειραιά, το «απολογητικό υπόμνημα» - συνέντευξη του Αχιλλέα Μπέου.

Ο κ. Μπέος θα πρέπει να μάθει ότι η Δικαιοσύνη, αυτόν που κάνει έγκλημα και το παραδέχεται και ζητάει ειλικρινή συγγνώμη, τον μεταχειρίζεται με επιείκεια. Εκείνον όμως που νομίζει ότι οι δικαστές είναι διανοητικά καθυστερημένοι και ότι έχουν κάνει λοβοτομή και μπορούν να δεχτούν τους πιο παραλόγους ισχυρισμούς, τον τιμωρεί πραγματικά.

Ο κ. Μπέος επίσης θα πρέπει να μάθει ότι τις ποινικές του παραβάσεις δεν θα τις κρίνουν πάντοτε στα τακτικά δικαστήρια πρώην διορισμένοι τακτικοί δικαστές, όπως έγινε στην πρόσφατη υπόθεση του Δήμου Νέας Σμύρνης. Αυτή τη φορά ο αντίδικος και ενδιαφερόμενος ονομάζεται Αλέξιος Κούγιας».

Νωρίτερα, ο κ. Κούγιας, μίλησε στον Sentra 103.3 και εξέφρασε την πρόθεσή του να προχωρήσει σε λεπτομέρειες σχετικά με την τρίτη κασέτα που έχει ακούσει, αλλά δεν έχει στην κατοχή του.

Τόνισε μάλιστα ότι σε αυτή την κασέτα μιλούν δύο κορυφαίοι παράγοντες του ελληνικού ποδοσφαίρου και τις συνομιλίες έχει υποκλέψει ένας τρίτος! Επίσης, δήλωσε ότι στις κασέτες που δημοσιοποίησε την Τετάρτη (9/3) , έχει πληροφορηθεί ότι συνομιλητής του Αχιλλέα Μπέου είναι γνωστός δημοσιογράφος και όχι ο Νικόλας Πατέρας, χωρίς, όμως να μπορεί να το διαβεβαιώσει.

Παράλληλα, προκάλεσε να γίνει άρση απορρήτου στα κινητά των Δαλούκα και Μπέου προκειμένου να προβεί σε περισσότερες αποκαλύψεις.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Αλέξη Κούγια στον Sentra 103.3

«Κορυφαίος παράγοντας ποδοσφαίρου μου είπε έλα να ακούσουμε κάποιες κασέτες: Αυτές αφορούν στην ομιλία άλλων προσώπων, των σημαντικότερων ίσως στο ελληνικό ποδόσφαιρο, την οποία υπέκλεπτε τρίτος. Εγινε μετά την παραίτησή μου από την υπόθεση Δαλούκα, αφορούσαν αυτή την υπόθεση. Την έχει τρίτος κορυφαίος παράγοντας, είναι η τρίτη κασέτα που υπάρχει μεν αλλά δεν την έχω στα χέρια μου, τα χω πει όλα.

Δεν μπορώ να δημοσιοποιήσω αυτά που είπα με τον κ. Πιλάβιο. Στον εισαγγελέα έχω πει τα πάντα και το περιεχόμενο της τρίτης κασέτας. «Υπάρχει κι άλλη κασέτα που δεν είναι στα χέρια μου, στην οποία μιλούν για το ίδιο θέμα άλλοι παράγοντες», είπα στον εισαγγελέα», είπε αρχικά.

Και συνέχισε: «Εχω ζητήσει να αρθεί -από δικηγορικό σύλλογο- το δικηγορικό μου απόρρητο. Κι αν μου επιτρέψει θα πω κι άλλα που έχω μάθει ως συνήγορος του Δαλούκα. Ολοι ξέρουν για όλα, όλοι νομίζουν πως θα καλύψουν αυτή την υπόθεση. Εφ όσον με καλέσει αύριο δεν θα πάω στην Σάμο –όπου έχω υπόθεση ανθρωποκτονίας- θα πάω στον κ. Σιμιτζόγλου, κάποιοι νομίζουν ότι με έπαιξαν, επί πέντε χρόνια ταλαιπωρούμαι από αυτό το κύκλωμα, χαρακτηρίζομαι αποτυχημένος παράγοντας.

Αυτός που με συνέστησε στον Γιώργο Δαλούκα και το λέει ο ίδιος είναι ο ίδιος ο Μπέος, προκύπτει από την 3η κασέτα. Σε αυτή την συζήτηση τα περί `μιλάω με τον Πατέρα', καταρρίπτονται όλα, είναι δημοσιογράφος στις δύο αυτές κασέτες, δεν ξέρω από που προκύπτει, σύμφωνα με πληροφορίες που έχω. Εγώ έχω ακούσει διαλόγους και στα χέρια μου ήρθε μονόλογος. Τον δημοσιογράφο πάλι δεν άκουσα. Οχι, δεν γνωρίζω όνομα. Ο Μπέος ξέρει με ποιον μιλάει γιατί είναι στο στενό του περιβάλλον, από τους δημοσιογράφους του κόλπου, μεσάζοντες διαιτητών που κάνουν και μεγάλη περιουσία.

Από την στιγμή που θα με μηνύσει ή θα μου κάνει αγωγή ο Μπέος, σε δύο περιπτώσεις μπορούν να γίνουν δεκτές οι κασέτες, εάν κάποιος κατηγορείται για ανθρωποκτονία από πρόθεση και αν υποστηρίζουν ότι λες ψέματα για να αποδείξεις την αλήθεια. Το κάθε μέσο αξιολογείται, το δικαστήριο θα ακούσει τον κ. Μπέο να μιλάει και θα καταλάβει τι γίνεται. Ο Μπέος είπε ότι τηλεφώνησε μετά το παιχνίδι, στην κασέτα φαίνεται ότι τηλεφώνησε στο ημίχρ
ονο, αύριο κιόλας ο εισαγγελέας θα τα ζητήσει όλα αυτά. Η κασέτα που δεν έχει βγει στην δημοσιότητα είναι... βόμβα».

«Ο Γκαγκάτσης θησαυρίζει από νόμιμο στοίχημα σε στημένους αγώνες»

Ο Αλέξης Κούγιας μιλώντας στον Sportfm, έκανε και μια τοποθέτηση για τον Βασίλη Γκαγκάτση: «Υπάρχει πρώην πρόεδρος της ΕΠΟ που θησαυρίζει από το στοίχημα. Μιλάω για τον Βασίλη Γκαγκάτση που συμμετέχει μεν στο νόμιμο στοίχημα, αλλά σε στημένους αγώνες».



Πηγή: in.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.